Customer Service Coordinator

op afstand

Welkom bij de jobsite van PUUR HR. Wij zijn freelance recruiters die rechtstreeks in opdracht van bedrijven werken. Je hebt de garantie op onmiddellijke vaste indiensttreding. Wij zijn geen interim- noch selectiekantoor, wij werken als het verlengstuk van de HR afdeling van een bedrijf.

Naar ervaring toe zijn wij allemaal Senior profielen met elk meer dan 10 jaar ervaring.

http://www.puurhr.be

Customer Service Coordinator bij Telenet Business

We weten allemaal dat een uitstekende Customer Service bijdraagt aan de groei van een onderneming. Wel, bij Telenet Business Solutions begrijpen we dat echt. Telenet Business Solutions kent de laatste jaren een sterke groei en klantentevredenheid is een belangrijke succesfactor. Als Customer Services Coordinator is het jouw doel om onze klanten snel en first time right verder te helpen. Bij ons is er geen keuzemenu voor klanten, geen wachttijd maar een rechtstreekse lijn naar een vaste contactpersoon - jij!

Samen met een hoop getalenteerde, buitengewone collega’s die even gepassioneerd zijn, zorg je ervoor dat onze klanten steeds ’one step ahead’ zijn. Wij werken aan een ongelooflijke snelheid, maar ook super efficiënt en met een hoop ‘fun’– ‘Work smart, play hard!’
Spreekt deze aanpak jou aan? Let’s talk!


WAAROM BEN JIJ BELANGRIJK?
Als Customer Services Coördinator ben je de vaste contactpersoon voor bestaande klanten met  toegangscontrole, brandcentrales, camerabewaking en telefonie. Je coördineert hun vragen binnen Telenet Business Solutions, biedt de klanten first line support en verdeelt en superviseert andere vragen. Je bent verantwoordelijk voor het ganse klantenproces van A tot Z, van het behandelen van de servicevragen tot opmaak van offertes, orderintake, margecontrole en facturatie.

Waar ben jij goed in?

Je bent dynamisch, enthousiast, resultaatsgericht en een“Good is not good enough” – mentaliteit; 
Je hebt een “Klant komt altijd van rechts” instelling; 
Je hebt een bachelor denkniveau.
Je verwerkt snel nieuwe informatie en leert graag zaken bij; 
Klantencommunicatie zit in je bloed; 
Je bent enthousiast over technologie én digitalisering. Affiniteit met Telecom / ICT is een meerwaarde; 
Je praat vlot Frans, Engels, …; 
Je houdt ervan om in groep te werken en resultaten te halen!

Waar zijn wij bij Telenet zo goed in?

Samenwerking: wij geloven dat beste resultaten samen bereikt wordt
Openheid: wij geloven in open en rechtuit communiceren
Verantwoordelijkheid: wij gaan geen uitdaging uit de weg
Innovatie: Nieuwe technologieën, nieuwe mogelijkheden zien wij als opportuniteiten
En nog zoveel andere zaken…

Een mooi loonpakket aangevuld met maaltijdcheques en verzekeringen.

Flexibele werkomgeving met home-office mogelijkheden.

Een aantrekkelijk kortingspakket op onze Telenet producten.

Groeimogelijkheden.

Cafetariaplan.

Download bijlage(s)

Cookie beleid

Jobtoolz verzamelt anonieme gegevens voor het verbeteren van de gebruikerservaring. Lees hier het cookiebeleid van Jobtoolz.

Privacy beleid

Met inachtneming van de verordening (EU) 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens en tot intrekking van Richtlijn 95/46/EG (algemene verordening gegevensbescherming), geef ik toestemming mijn persoonsgegevens te verwerken in het kader van de werving- en selectieprocedure. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens langer te bewaren dan voor de verwezenlijking van de doeleinden waarvoor zij werden verkregen nodig is, of verder te bewerken. Ik verklaar dat de verstrekte informatie nauwkeurig is, en zo nodig is bijgewerkt naar de laatste stand van zaken. Bijgevoegde bestanden bevatten naar mijn weten geen computervirussen of malware. Ik geef geen toestemming om mijn persoonsgegevens te verwerken met het oog op direct marketing.

Lees hier het volledige privacybeleid van Jobtoolz